Rikknen egy szt sem mondott a NASCAR-os kalandjrl
f1-live.hu 2011.04.02. 10:49
A kvetkez sorokban Kimi Rikknen legjabb blogbejegyzst olvashatjtok.
2007 Formula-1 vilgbajnoka egy szt sem szlt arrl, ami most a sajtban terjeng rla, miszerint idn a NASCAR sorozatban fog versenyezni.
Ahogy az elejn is mondtam, a Portugl Rali egy igazn trkks viadal. Nyilvnval, hogy a nehezebb specilis szakaszok nagyobb kihvst nyjtanak a piltk szmra.
Nos, hrom napig klnsebb hibk nlkl mentnk. Van egy mly, j rzsem ezzel kapcsolatban s nhny szp ponttal tbbet is kaptunk. Mint autversenyz, mindig azt szeretnm, ha gyorsabban mehetnk. Amg van eredmnyed, tudod, hogy hol lehetett volna azt javtani.
Most kt rali versenyen vagyunk tl s mindkettn stabilan az ton tudtuk tartani az autt. Nyilvnval, hogy mind jobb s jobb sszhangot talltunk a vezets tern. Ez j. Az alappal sokat haladtunk. Mikzben pedig tisztn teljestjk a ralikat, aprnknt elkezdhetjk a sebessg fokozst is.
A rali kezdetre az aut belltsai sehol sem voltak. A csapatnak volt pr gondja az autval. Egsz nap tudtuk, hogy valami nincsen rendben, a kocsi nagyon furcsnak tnt, egyltaln nem reztem azt, mint az elz teszten. A hibt pntek este megtalltk s szombat reggeltl mr minden rendben ment.
Nyilvnval, hogy a kocsi vezetse masszvan jobb volt s n is magabiztosabbnak reztem magam benne. A rossz szerencsbl is kivettk a rsznket pnteken, amikor gondunk volt a gumival s a versenytrsakkal szemben idt vesztettnk adott szakaszon.
De mint mondtam, a rali rendben volt s az eredmny is OK. Nyilvnval, hogy jobb eredmnyt rtnk volna el, ha jobban a hatron autzunk. Azonban nagyon sokat tanultunk az autrl s n is tbb rutinra tettem szert.
Idnknt elgedett vagyok vezetsemmel, idnknt pedig nem. De minl tbbet vezetek, annl kevesebb ilyen szituci van. A nap vgn tudjuk, hogyan kellene csinlni s kvetkez alkalommal megprblunk gyorsabbak lenni.
http://www.kimiraikkonen.com/
|