|
Kimi Rikknen legjabb blogja
f1-live.hu 2010.09.17. 19:19
A kvetkez sorokban Kimi Rikknen legjabb blogbejegyzst olvashatjtok.
Sayonara!
Soha nem mondtam azt, hogy a Japn rali knny lesz, de a verseny vge se volt a legnehezebb. Az tvonal kihvst jelentett s nha az utak keskenyek voltak. J volt itt versenyezni.
Csak lementnk az trl. Ez az n baklvsem, nem tehetek semmit. Az a baleset az utols itinernl trtnt; egy kicsit hibztam s mris Sayonara! Egy kicsit tl gyorsan jttnk a kanyarban s nem tudtam az ton maradni, gy becssztunk a bokrok kz, az rokba.
Sajnos egy llek se volt a kzelben, csupn n s Kaitsu. (’Kaj Lindstrm’)
Kiestnk a versenybl s nem tudtuk megtenni az sszes kilomtert. Termszetesen ez az n hibm, mivel nem tudtam knnyen bevenni a kanyart. Minden alkalommal fj, amikor akr egy kicsit is hibzol a raliban. A Forma 1-es versenyeken j esetben vissza tudunk trni a plyra egy hiba utn.
A kiindulsi hely volt bonyolult, mivel az elz, Nmet Ralin aszfalton mentnk. Nem teszteltnk eltte, szval ez nmi hatssal volt rnk, amikor a szuper specilis szakaszon mentnk.
A technikai hibk az elejn bosszantak. Az aut nem volt megfelelen belltva, gy nem gy mkdtt, mint ahogy kellett volna. Miutn megtalltuk a helyes belltsokat, mris javtottunk az ideredmnyeken.
Nem sikerlt clba rnnk. Az az igazn fontos, hogy a kiess eltti kt napon sikerlt tapasztalatokat gyjteni ezen a ralin is. Amikor ebben a jtkban vagy, akkor meg kell szoknod, hogy itt brmi megtrtnhet. Ez tanuls az elsszm dolog ebben az vben.
A kvetkez rali Franciaorszgban lesz. Nhnyan mg nem versenyeztek itt s ez egy aszfalt rali, gy szmomra sokkal ismersebb, mint a „Sapporo-i erds svnyek”. Nagyon j, hogy eltte lesznek tesztelsi lehetsgeink, szval gy jobb rzs lesz a ralira kszlni.
Ez lesz a negyedik aszfalt ralim egy WRC-s autval. Ugyanazok a cljaim.
A legfontosabb dolog az, hogy clba rjnk s elkerljk a baklvseket.
|